Biologische boodschappen doen, waar & wanneer jij wilt!
Wij willen jouw biologische leefstijl ondersteunen. Geen onnodige toevoegingen, geen e-nummers, maar eten zoals het bedoeld is. Dat wil jij toch ook? Bestel je favoriete biologische producten en kies een vestiging bij jou in de buurt. Haal de boodschappen op wanneer het jou uitkomt. Zo hoef je in de winkel niet op zoek, dat doen wij voor jou. Laat je je boodschappen thuisbezorgen? Of zien we je in een van onze vestigingen?
Wij vroegen klanten waarom ze kiezen voor biologisch
Wat zijn de kosten van het online bestellen
De kosten voor jouw bestelling variëren per dag, per moment en de hoeveelheid boodschappen die je doet. Je kunt zelf kiezen op welk moment je jouw boodschappen op wilt halen bij een afhaalpunt. Als je de locatie van je afhaalpunt hebt gekozen, kun je een afhaalmoment kiezen. Vervolgens zie je welke tijdstippen voor jou beschikbaar zijn om je boodschappen op te halen. Wanneer je een online bestelling plaatst en deze komt ophalen bij een afhaalpunt zijn hier servicekosten aan verbonden.
* Onder 10 euro is de servicebijdrage 2,50 euro.
* Onder 25 euro is de servicebijdrage 1,00 euro.
Bestel je voor 60 euro of meer? Dan kun je de boodschappen thuisbezorgd krijgen. We bezorgen vanaf 4,50 euro. Afhankelijk van de postcode krijg je te zien op welke momenten we bezorgen en welke kosten daar tegenover staan. Overal wordt Reviva geboden, maar rijdt er een Ekoplaza direct route of een Eko-route dan vervangt deze route de Reviva route. Via de Eko-route bezorgen we al vanaf 25 euro. (Een Ekoplaza direct route of Eko-route is een route die wordt verzorgd door een van onze eigen ondernemers.)
Waar bezorgen jullie in Nederland?
Naast levering vanuit onze winkels bieden we nu ook (bijna) landelijke bezorging. In samenwerking met Reviva leveren wij van maandag tot en met vrijdag tussen 17.00 en 22.00 uur en op zaterdag en zondag tussen 08.00 en 13.00 uur.
Waar vind ik een afhaalpunt bij mij in de buurt?
Op de website vind je de locaties van alle afhaalpunten. Selecteer bovenin het tabblad ‘vestigingen' en selecteer je locatie, of klik hier. Momenteel beschikt Ekoplaza over zo'n 144 afhaalpunten in Nederland.
Hoe
Afhankelijk van je gekozen berzorgdienst zijn er verschillende betaalmogelijkheden van toepassing. Let op! Wegens coronavirus kunnen de betaalmethodes gewijzigd zijn. Lees er hier meer over.
Thuisbezorgen
Reviva: Je dient vooraf betaald te hebben middels iDeal, creditcard (Mastercard en Visa), of automatische incasso. Wanneer je kiest voor Mastercard of Visa, wordt de creditcard pas na levering belast.
Ekoplaza direct: Betalingen kunnen vooraf gedaan worden met iDeal, creditcard (Mastercard of Visa) of automatische incasso, of betaling via PIN bij levering van de boodschappen aan huis. Wanneer je kiest voor Mastercard of Visa, wordt de creditcard pas na levering belast.
Eko-Route: Wanneer je kiest voor wekelijkse bezorging via Herhaalgemak wordt de betaling automatisch verwerkt middels automatische incasso. Incidentele bestellingen dienen vooraf te zijn voldaan via iDeal, creditcard (Mastercard of Visa) of automatische incasso. Wanneer je kiest voor Mastercard of Visa, wordt de creditcard pas na levering belast.
Afhalen
Betaal de boodschappen in de winkel via PIN of contant. Ook iDeal is ook overal mogelijk bij afhaal. Eventueel is betaling middels creditcard (Mastercard of Visa) mogelijk, maar dit is afhankelijk van de betalingsmogelijkheden van het betreffende filiaal. Vraag bij jouw filiaal naar de mogelijkheden.
Let op! Heb je tijdens het online winkelen onder het kopje 'Aanbiedingen volgende week' een leuke aanbieding gezien en het product alvast in je winkelmandje gedaan? Het moment van bestellen is leidend. Dus zorg dat je de aanbiedingen pas in je mandje doet, wanneer de producten daadwerkelijk in de aanbieding zijn.
Leveren jullie uit een magazijn? Zijn mijn biologische producten dan wel vers?
Bij Ekoplaza garanderen we dat vers ook echt vers is. Ook in onze magazijnen letten we voortdurend op de versheid van onze producten. We voeren controles uit om te zorgen dat producten op temperatuur blijven en dat deze ook nog voldoende lang houdbaar zijn.
Ik ben ontevreden over de kwaliteit van een geleverd product. Wat moet ik doen?
Als je ontevreden bent over de geleverde artikelen dan vragen we je dit zo snel mogelijk te melden aan de Ekoplaza klantenservice. We kijken dan graag met jou naar een oplossing. In ieder geval beloven we bij Ekoplaza dat je jouw geld terugkrijgt als je niet tevreden bent met de producten.
Afhalen? Geen probleem!
Met onze verbrede thuisbezorgservice is ons totale assortiment van ruim 9.000 biologische producten nu nog toegankelijker. Je kunt ervoor kiezen je boodschappen thuis te laten bezorgen of op te halen bij een afhaalpunt. Kies je voor afhalen? Dan kun je jouw biologische boodschappen ophalen wanneer het jou uitkomt. Momenteel wordt deze service in 144 vestigingen aangeboden. Gemakkelijk toch?
Powered by AdResults